تلفن : 65519359 -021 ، موبایل:  09125578911 - 09121259904
آدرس : تهران،خيابان ستارخان،خيابان باقرخان،نبش كوچه فرزين شمالی، پلاك ٦٩ (ساختمان يكتا)،طبقه دوم ، واحد ٦
 

سطل زباله شهری 1100 لیتری گالوانیزه

با توجه به اینکه نظافت معابر شهری در سلامت جمعی جامعه تاثیر زیادی دارد، شهرداری ها از انواع تجهیزات بهداشتی نظیر سطل زباله شهری 1100 لیتری گالوانیزه در مکان های عمومی استفاده می کنند. از سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه می توان در بسیاری از مکان ها از جمله فضای سبز، کارخانجات، پیاده روها، پارک ها، کارگاه ها، مجتمع های مسکونی، مراکز آموزشی، مراکز درمانی و...  استفاده کرد و بدین طریق محیطی عاری از زباله ها داشت.

قیمت سطل زباله شهری 1100 لیتری

اگرچه دامنه قیمت سطل زباله شهری 1100 لیتری چندان گسترده نیست، اما برخی از شرکت ها این مخزن را با اختلاف قیمت فاحشی به فروش می رسانند. پیشنهاد ما به شما این است که سطل زباله مورد نظر خود را از مراکز معتبر به قیمت مناسب خریداری کنید. به طور کلی قیمت سطل زباله 1100 لیتری شهری به عوامل زیر بستگی دارد: 
ضخامت ورق، لوله و پروفیل مورد استفاده
نوع جوشکاری
نوع مونتاژ
نوع رنگ‌ آمیزی و کیفیت آن
طرح سطل زباله
نوع و دسته ‌بندی مخزن زباله 
تعداد سفارشات
 
سطل زباله شهری 1100 لیتری گالوانیزه
 

انواع سطل زباله شهری گالوانیزه

سطل زباله شهری گالوانیزه در انواع مدل های درب دار یا بدون درب به صورت چرخدار تولید می گردد. برای جلوگیری از تجمع حشرات موذی و پخش بوی نامطبوع زباله ها استفاده از سطل زباله درب دار پیشنهاد می شود. درب این مخزن فلزی یا پلاستیکی می باشد و از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف از قبیل سرما، گرما، باران و برف برخوردار است. در سطل زباله درب دار عملیات جمع آوری و تخلیه زباله ها به صورت کاملا مکانیزه و بدون تماس دست با سطل زباله انجام می شود.  

مزایای سطل زباله گالوانیزه

  • آنتی باکتریال می باشد و مانع از انتشار بوی نامطبوع زباله ها می شود.
  • مقامت بالایی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارد.
  • دارای بالاترین ضریب چسبندگی به زمین می باشد.
  • در طرح ها و مدل های مختلفی قابل تولید است. 
  • بر روی آن می توان آرم سفارشی مشتری را حک کرد.
  • از دوام و مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف برخوردار است.

کاربرد سطل زباله گالوانیزه 

استفاده از سطل زباله گالوانیزه یکی از راه های موثر برای جمع آوری، ساماندهی، تفکیک و انتقال زباله ها است. سطل زباله گالوانیزه برای طیف وسیعی از خدمات و کاربری ها در مکان های عمومی کاربرد دارد. از مخزن زباله گالوانیزه بسته به کاربردی که دارد در بسیاری از مکان ها از جمله پارک ها، فضای سبز، پیاده روها، مراکز خرید، مراکز آموزشی، محوطه بیمارستان ها، کارخانجات، کارگاه ها، مراکز ورزشی، پایانه های مسافربری و... می توان استفاده کرد.